Monday, November 1, 2010

Esmaspäeev Tallinnas

Hommik algas rõõmsalt - magasin rahulikult une täis ja hakkasin enda salatit sööma - jaaaa see oli väga pask,maitses nagu üks suur hernes sinepikastmes tulbisibulaga.. mhmh just. Seejärel taskust võtmeid võttes suutsin enda niigi puruks küüne tagurpidi liha sisse kinni lüüa:) Üksi vasakukäega enda küünt opereerides(ma ei oska vasakukäega lõigata) vallutasid mu silmi pisarad aga ma sain hakkama..nüsisin midagi maha!:D
 Taaaskord rõõmsalt läksin 17ga estonia ette ja 23ga sealt koju - kodus ootas mind ees MARILIIIIS nagu arvata oli.Tegelt olen ma kindel ,et ta visati koolist välja ja ta ei julge seda kellelegi öelda - ta on koguaeg umbjoobes ja ei jõua loengutesse.
Noo nüüd olen ma koolis - Maria ostis poest head ja paremat makarontsikusalatit ja saiakesed,mis endiselt lõhnavad isuäratavalt mu kõrval. Kui ühel pool mind on saiakesed ja coca-cola, siis teiselpool on lärmakad Maria ja Kaisa, kes harivad end Kooli Ruutude ristsõnu lahendade( nad googeldavad vastuseid!:D)

Ahhhk..ja nüüd mõnusa susina saatel avas kaks rida eespool istuv neidis 1,25L coca..mmmmm ,liupsliups.

Mul on räme unekas peal ja Maria väitis just sama JA tagatipuks ahvib mind ja otsustas blogima hakata!!
( Marial on ekraan Lennart Meri pilte täis ja ma olen üsna armukade!)

(K)

No comments:

Post a Comment