Monday, November 1, 2010

Omad vitsad peksavad, ja peksavad pensionile.

Peab tunnistama, et Lennart Meri oli üks tark meesterahvas !
Hetkel on mikrobioloogia loeng, õppejõud vuristab kõik ette ja mina ei mõista midagi. Aula sumiseb. Täna oli nii vahva oodata Laurat aknalaua peal, nimelt, kõik ümberringi siblisid ja mina istusin rahulikult selle aknalaua peal ja vaatasin kuidas inimesed on nagu sipelgad. Tundus, et neil kõigil oli nii kiire, päris vahva vaatepilt. Käisin täna enne kooli raamatukogus ja võtsin raamatu "ebanormaalne". Ausalt öeldes ei tea ma midagi sellest raamatust, lihtsalt nägin trennis ühel tüdrukul seda ja tundus huvitav ning võtsin ka. Raamatukaas jättis sisuka mulje. Laura istub msnis praegu ja Kaisa lahendab ristsõna ja mina lahendan ristsõna, kirjutan blogi ja olen msnis.
Enne kooli käisin poes                  mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm - täitsa kogemata, panin mp3-e laadima ja vist läks näpp pihta. Igatahes, käisin poes ja ostsin kõiki asju topelt, 2 makaronisalatit ja 2 saia. Ilmselgelt olen Laurale hea naine ja toon talle kooli süüa. 

Käisime täna Lauraga vesipiipu tegemas...mm.... Lisaks sellele läksime raha laristama pesu poodi ja ostsime samasugused asjad, kas me pole mitte toredad? Tänane päev on igatipidi toredalt läinud, seega naeratame kõik !!

Kirjutasin seda postitust hommikust saati :)

No comments:

Post a Comment