Friday, November 26, 2010

Varsti on esimene advent


Jeee, tore õppimise-nädal sai finally läbi. Anatoomia ja mikrobioloogia edukalt seljataga ja psühholoogia ka.. jumal seda muidugi teab KUI edukalt.
Millegipärast jäi mulle meelde psühholoogia tunnist üks huvitav lause nagu – Puu käest pead luba küsima, kui tahad talt oksa võtta, et last nüpeldada .. okei,tegelikult ei tohi üldse lapsele vitsa anda aga kui peaks tekkima väljakannatamatu isu võtta puu otsast oks, tuleb enne luba küsida. Et siis nüüd teate.

Oluline teadaanne - Mandariini hooaeg on ametlikult avatud!
Kui vahepeal valutasime Mariaga pead üheteise võidu, siis nüüd juhin mina kõiki haiguste edetabeleid ja oma esikoha teenisin välja üüratu ohatisega – lucky me, ma tean.
Jaaaa, nüüd ei jõuagi ära teavitada, et tädi tõi suure kotitäie mandariine, sest Maria just teatas, et filmikunst on nüüd kolmapäeviti – mida veel. Igapäev võiks samas olla poole 8ni koolis, või mis?
Mhmh ja nüüd mandariinid – ootasin ma neid mitu tundi.. ausalt öeldes isegi mitu päeva juba ja nad lõpuks saabusid – võtsin ühe ilusa oranži mandariini kätte ja istusin voodile. Vaatasin välja aknast ja mõtlesin kui hea reede olla saab – siis lakkisin ära küüned. Jah, ma ei saa siiani seda toredat ja värvilist mandariini koorida, sest ma millegipärast pidasin vajalikumaks enda küüsi lakkida. Eks ma siis ootan.. õnneks ei kao nad kotist kuskile ja pärast saan neid seda suurema isuga pugida. Keelatud vili on magus – on on,miks ta pole.Eriti praegu kui on valida koledate küünte või ootamise vahel – peale koledate küünte saaks ka roosa küünelaki maitselist mandariini.. not so sweet at all ..
Viuviu, paha siga mitu viga – vill süksib täiega huulepeal, kuigi ta on juba tunda saanud 2091409 erinevat rohtu ja endameelest hakkas juba vahepeal paranema aga ilmselgelt oli tegu silmapettega.
mm.. kui Katy Perry hetkeks loo lõpetab kuulen ülakorruselt meeldivaid saksa šlaagreid ja akordioni mahedat heli, mida omakorda rikastab oskamatu süntesaatorimängija enda lummavate paladega. Oo happy day..

Katse 2. Üritan mandariini koorida ..


No comments:

Post a Comment