Sunday, November 7, 2010

Eile ??

Eile oli minu teadmisi mööda laupäev. Uni oli magus ja imekombel ei näinud vaid alajäsemeid ja koljusid unes, mis terve reede mu meeli vallutasid(nende vahel eksles ka Maria nagu tal kombeks on). Tarvis oli minna linna toimetama ja niisiis panin selga vesti ja sammusin treppidest alla, majast välja bussa poole. Uksest väljudes tabas mind esiteks fakt, et väljas Ei Ole enam soe sügis vaid juba päris korralikult jahe. Bussasse jõudes avastasin, et kell on 45 ja buss läheb 01,ma kogemata tulin liiga vara välja - helistasin siis korterikaaslasele ja jutustasin telefoniga. Samal ajal silmasin mööduvaid autosid nii muuseas ja minust oli möödumas õppesõidu auto - aasta juba lube omanud, vaatasin huviga, kuidas inimesed närvitsedes ja tähelepanelikult teed jälgivad, kui mulle torkas silma sõiduõpetaja. Mees, kel aastaid ligi 60 vaatas mu poole ja tegi mulle silma - mina läksin otsekohe näost punaseks nagu mul kombeks ja hakkasin naerma ja rääkisin juhtunust otsekohe telefoni otsas olevale sõbrantsile, kui avastasin,et sama õppesõiduauto oli ringi ära sõitnud ja sama tee peale tagasi pööranud ning sõitis veel korra minust mööda - seekord olin targem ja suunasin pilgu mujale.
Linna jõudes rõõmustas Taadu mind vihmaga ja sain korralikult märjaks(meenutan, et kandsin vesti ja tenniseid). Sain poodlemas käidud ja suundusin koju, kodus jõin hea kaaslasega veini ja shampust ning tõmbasime piipu,samal ajal põletasime ka küünlaid , sest mulle kohutavalt meeldib küünlavalgus. Järsku avastasime , et küünlavaha vooolab suurtes kogustes mööda lauda ja haarasin küünla ning jooksin kraanikausini - valasin vaha kraanikaussi <-- tagantjärele tarkus ! - ära vala küünlavaha roostevabasse kraanikaussi, kui sa ei taha pärast kahvliga seda ära küürida:)
  Öö jõudis kätte ja heitsime magama.

Tänane hommik - ärkasime kõne peale mõlemad üles ja hakkasime jutustama teineteisele, mida unes nägime - mõlemad nägime unes pulmi ja palju samu isikuid, lausa hirmutav kokkusattumus!:D Seejärel avastasin, et olen tahmanina ja seda avastas ka Merilin - ?? võiks oletada, et selles on süüdi vesipiip, niisiis olime koos rõõmsalt tahmaninad. Mul on akna ees selline .. enda lemmikust fliistekist leiutatud kardin, tõmbasin selle eest ja mida me näeme - väljas sajab rahulikult lund ja maa ning autokatused on kõik valged - mainiks ära, et Merilin oli eilsest saadik vestiga ja ta kodutee polnud just kõige soojem..

Nüüd aga jätkan anatoomiaga ja naudin päikest, mis mu jalgu paitab läbi akna!;)

No comments:

Post a Comment