Saturday, November 6, 2010

Luud, köha ja nädalavahetus.

Eile olime Lauraga niivõrd tublid, et käisime luid õppimas, iseseisvalt. Tõnu oli ka tegelt meiega ja aitas väga palju. Lisaks läksime ajasime asju Kristiines ja ajatud nad said. woopwoop !! Eile nägin vingeid inimesi, nimelt oli Pau sünnipäev. Liisut nägin, keda polnud mitu kuud näinud, Paula võileivatorti sain süüa, Peetri huumor oli ikka tasemel, Kertu oli suureks saanud ja isegi kadunud Meritiga sai juttu puhuda. Eile sain läbi lillede teada, et ma olen kena ja ilus. Oli kohe parem magama minna, pärast ema pommuudist, mis tõestas taaskord, et ma olen vanamoeline ja ajast maas. 
Mu aknalaual on viinapudel.
Täna on Viimsi Spa lahtiste uste päevad. See tähendab, et kõik trennid on tasuta ! Tulge kindlasti proovima, sest trenne on palju ja treenerid on üle prahi. Me Kertuga, kui tublid sportlased, otsustasime ka minna ja ajada end trimmi. Lisaks külastame erinevaid saunu ja õhtul läheme sinna VIP-de peole. Laupäev tuleb lihtsalt suurepärane. Trenni ja peo vahel on paus, siis õpin anatoomiat, võib-olla.. 
Kurb uudis on see, et köha on mu totaalselt vallutanud. Ma ainult köhin. Eile tuli imelik köhahoog ilusate meeste juures ja mul hakkas häbi ja Laura arvas, et ma hakkasin surema. Ma joon sooja teed ja ravin end nii kuis jaksan.
Minu imeliku unenäo seletus:  
AUTO - muutumise soovi.
Ise suudlust saama - muret ja rasket võitlust, vaenlasega leppimist.
Joobnud inimesed - pahandust ja laiskust
PURJUSOLEK - haigust.   (Ma polnud purjus)
POLITSEI - kahjukannatamist ettevaatamatuse pärast.
HIRM - tõrjutud tundeid ja mõtteid.

Kindlasti on veel midagi, aga osa unenäost on meelest läinud. Suht positiivne....

Ma nüüd pakkima ja sättima, ei tohi hiljaks jääda trennidesse, muidu ei saa head kohta. Peaks rohkelt toitu hankima sinna, siiski terve päev liigutan end. 

Tõnu.



Laura käis trennis.



No comments:

Post a Comment