Wednesday, November 3, 2010

Inimesed ei õpi teiste sõnadest midagi, kõik on vaja ise avastada. (P.Coelho)

Paulo Coelho, jah ma olen kursis Sinu uuest raamatust ning jah, ma ostan selle ning jah, ma loen seda ning jah, ma armun sellesse raamatusse nagu kõikidesse Sinu eelnevatesse raamatutesse.

Tänane päev oli üsna vahva. 3 autojuhti otsustasid, et võiks mind ehmatada ja sõitsid mulle üsna lähedale, üks isegi riivas jalga, tegi mu püksid mustaks. Enne kui keegi jõuab midagi mõelda, siis mul on helkur ja loodan, et ka teil on ! Bussiga sõitvad vanad mammid on ikka väga ülbeks läinud. Ma ei jõudnud bussist väljudagi, kui juba üks vanem naisterahvas astus mulle jala peale, lükkas mind (ime kombel jäin jalule) ja tormas bussi. Ma ei tea noh, tehke midagi endaga, lugege head raamatut ja leidke vaimne tasakaal. Milles ma süüdi olen, et te nii kibestunud olete? Bussis on küllalt kohti ja uskuge mind, noored pole nii jobud, nad annavad teile istuda kui te ainult naeratate ilusti või palute ilusti. Igatahes, ei taha enam neid halbu sündmusi meelde tuletadagi. Käisin täna zumbatamas, again !! Soovitan taaskord kõigil proovida, teeb tuju ikka jube heaks : ).  
Ma küll lubasin, et olen tubli ja õpin, aga ilmselgelt ei tule sellest midagi välja. Mul on raske haigus nimega laiskus. See on nakkav !!!! Laura nakatas mu, seega rahvas, hoidke meist suuuuuuuure kaarega eemale. Hetkel kontrollime Lauraga ladina keelt, et kas saime samasugused tõlkimised. Näide ühest lausest: "Tärklis kapselis või tärklisekaplis" ?!?!?!?!?!?!??? Ei usu, et tarkust on kulbiga võtta. 
Oooo ooo ooo, käisin täna batmani t-särki otsimas ja ainuke koht kust leidsin oli Bershka poes, meeste osakonnas. Kahjuks õnn ei naeratanud mulle ja seal oli S kõige väiksem suurus, mis on minule, naisele, liiga suur. Pead ma norgu ei lasknud ja otsisin edasi, kahjuks ei leidnud. Selle asemel leidsin naiste topi, kus peal on pilt - koomiks. Kas 19. aastane neiu võiks olla natuke täiskavanum? Noo kohe kindlasti mitte mina. Batmani pluusiga on mul omad nipid varuks, ma saan selle õige särgi !!:)
Olen täna nii laisk ja ei lähe teise trenni, mis algab kell 8 õhtul. Tegelikult, ma tean et te ei usu mind, aga asi pigem selles, et ma olen väsinud. Otsustasin trenni asemel head filmi vaadata (kõik lahkelt jagasid mulle toredaid filme, aga mina oinas ei ole veel vaatamagi hakanud) ja süüa midagi head, mida mul pole. Peaks vist poodi Domino küpsiste järele minema (siinkohal tervitaks ......., kes eile sõi neid häid küpsiseid). Geenius oli see inimene, kes avastas/leiutas?!? Domino küsised. Igatahes, teen nüüd kiire kõne toredatele ja mõistvatele tüdrukutele ja lähen poodi endale snäkke ostma. Sõbrad, tulge külla filmi vaatama ja sööma << Laura, hint sulle !! Homme on neljapäev ja siis võib nädalavahetus alata. Nädalavahetusel plaanis sõbranna sünnipäeva tähistada ja Kertuga väike VIP-de SPA pidu, kuhu meid kutsuti kui koostööpartnereid (minge nüüd kõik kadedusest roheliseks). Olge vahvad !

Mu tulevane mees !

ZUMBA !

No comments:

Post a Comment