Sunday, November 14, 2010

Mint

Piparmündi tee on täna teemas. Tänase päevaga joonud 8 tassi piparmünditeed. Tunnen end suurepäraselt. Kell on 0.32, psühholoogiaga sain ühele poole. Haigus siiani terroriseerib mind. Väike uni on hakanud tulema. Mõtetes on pehme ja soe voodi. Üheksas teetass on poolik veel, uni tuleb pääris magus.
Käisin täna vanematega linnas. Head isadepäeva paps, su rahakott võttis taaskord kaalust alla. See aasta olen ma olnud ülimalt laisk tütar ja ostsin koogi. Patuoinas... Ma tunnistan ausalt, mul polnud füüsiliselt aega seda teha. Terve nädal jooksus ja siiani õpin ja olen korralik. Sorri isa, loodan, et Napoleoni kook maitseb sulle, isegi et pole minu kätetöö. Silmad enam ei püsi korralikul lahti, seega lähen ründan oma pehmet voodit. 
Microsoft Word 2003 polegi nii raske ja jube. 2h ja asi selge nagu seebivesi. Oma arvuti 2010 omaga ei hakka isegi üritama, lootusetu
Lisaks, kutsuti täna peole, kuhu ma ei läinud kuna miski näris mind. Ilmselgelt on kool vallutanud mu vaimu ja keha. Tõstame toosti selle peale !

No comments:

Post a Comment