Thursday, November 11, 2010

gbfvlkedanfcöl

Vahel on elu natuke ebaõiglane. Kutsuti homme sünnipäevale Tartu lähedale, aga mina olen ju pidur. Vahel tuleb teha otsuseid ja isegi siis kui ei taheta. Hetkel on valida kas ühe ägedaima sõbranna sünnipäev või minu kool. Nimelt järgmine nädal 3 arvestust ja ülejärgmine 2 ja siis veel mõned toredad tööd. Mina, kes on nii pühendanud end koolile, valisin kooli. Oma sõbranna vahetasin kooli vastu. Is that normal? Mõtlesin kaua, mida teha ja kahtlen siiani oma otsuses, aga midagi pole parata. Ei taha oma kooli jätta, neid kursakaaslasi, kellega saab nalja ja ofc Laurat ! Karin, anna andeks, ma luban, et ma heastan selle teo oma Tartu tulekuga (iseasi kas sa võtad minu tulemist positiivse tegevusena või mitte). Nüüd tahaks anatoomiaga ja mikrobioloogiaga ühele poole jõuda ja siis võib täitsa elama hakata.
Karin, sulle aga megaägedat sünnipäevapidu ! Shots Shots Shots !

Laura väike õde, sulle ka ilusat sünnipäeva ja seiklusrikkast uut eluaastat !!

No comments:

Post a Comment