Sunday, November 7, 2010

Pidu peo järel.

Eile käisime Kertuga SPA peol. Kõik oli nii vahva, anti meile voodilinad ja me pidime nendest endale ilusa kleidi tegema. Kõik on vist voodilina näinud, seega teavad kui suur see on. Meile Kertuga pole kunagi meeldinud pikad kleidid ja seekordki tegime sellest pikast linast endame minikleidid. Päris vahvad olime. Kõik algas sellest, et avastasime, et siider on tasuta, jõime kogu vaadi tühjaks. Muide, atmosfäär oli üle prahi, mõnus muusika, ilusad inimesed, saunad, bassein, baar... kõik oli lihtsalt liiga hea ! Oli ka mingi mees, kes korraldas mänge ja viktoriine ja kohe kui me sinna põhikohta jõudsime, teadsin ma, et tühjade kätega ma ei lahku. Nüüd olen kindel, et mul on aju, sest lahkusin peolt, väikese alkoholi pudeliga, plätudega ja mini kehakoorijaga (andsin Kertule). Pärast seda otsustasime Kertuga võtta ühe kokteili, mille nime ma ei mäleta ja mille maitse oli pärast segamist üsna meeldiv. Kertu kokteilist aga ei jäänud midagi järele, sest ta suutis selle ajada basseini (laugh). Vahepeal tuli mul kohutav köhahoog, mõtlesin, et suren ära. Täna on päris ebameeldiv köha ja häält pole enam palju järel. Kui öelda üks ilus normaalse pikkusega lause, siis lause lõpus on hääl täitsa kadunud. Millegi pärast tahtsid fotograafid meid Kertuga pildistada, muidugi me lasime neil. Igatahes kogu see üritus oli megalahe ja kindasti võiks korrata !
PS! Laura, sa tuled veel minuga siia spasse, nillime bassus ja saunades ja oleme mõnnad.
Isegi, et mul on täna meeletu köha, lähen ma täna trenni. Hommikuse trenni jätsin küll ära, aga õhtuseid ei jäta. Järgmisest nädalast on mul poolteist nädalat trennipuhkust, sest tuleb keskenduda õppimisele ja noo trenn võtab siiski suure osa ajast ja trennisaal on mu teine kodu. Koolil on au olla kolmandal kohal.
Laura, homme oleme koos koolis ja teostame ennast. Mõtlesin, et peaks olema esimest korda algusest lõpuni selles loengus. Et saaks maigu suhu, et mis loeng see on....

Ma avastain uue ilusama lilla.

No comments:

Post a Comment