Sunday, October 31, 2010

Kaunis pühapäev

Esiteks, täna keerati kella !!!!!! Kui mu isa poleks seda hommikul vara hõisanud, oleksin ma varem trenni tulnud ja polekski kõike jõudnud teha, mida ma täna tegin. Nimelt olin oma vanematele hea tütar - koristasin ja tegin süüa. Jõudsin ka trennis käia, taaskord mitte tantsimas vaid õppisin kuidas idiootidele peksa anda. Õhtul lähen tantsima, täna on 3 trenni mul, seega öösel tuleb magus uni. Homsest hakkabki november, hirmuäratav kuu, sest siis on psühholoogia ja anatoomia arvestus, teine on jubedam. Täpselt 19 päeva on jäänud selle jubeda testini, mida ma ei oska.
Ilm on ka üsna ilus, siuke ei ole külm ega soe, vahepealne. Värske ilm. Ma sain täna aru, et mu mõistus ja soovid ei jõua mu vanusele kuidagi järele. Nimelt ma tahan endale elevanti - mänguasja ma mõtlen. Väikest lontut endale koju. Lapsik. 
Väike nostalgia hoog tuli ka täna. Nimelt kui ma veel tööl käisin, siis minuga töötas üks noormees nimega Siim ja me tegime paberi peale "msn chat'i". See chat on mul seina peal ja see on päris pikk... Ma pilti ei hakka tegema, see ei mahuks pidile ka vist.... Nii siis ma lugesin ka seda ja mõtlesin, et oh kui tore see kõik oli... Tänu selle nostalgia momendile otsustasin oma seina ära lõpetada - ma ei räägi mis siin on. Kunagi tulevikus kui kõik on valmis teen vbl mõne pildikese ka oma kaunist seinast. Lisaks leidsin oma mp3-e, mille Viimsi Vald kinkis lõpetajatele keskkooli lõpetamise puhul. Päris vahva on teine, aga millegi pärast logiseb kui loksutada ja muusika heli on veider, aga disani poolest on ta kena. 
Homme on koolipäev kella 8 õhtuni. Seega teie, kes te vingute et teie kool lõppeb kell 4-6 ja olete väsinud, siis mõelge et ma istun sellel kellaajal veel loengus !! Samas ega väga ei nurise, pole põhjust, minu valik ja otsus. Homme näen Laurat ka (kergitan kulme), saame koos natuke naerda ja paar korda vetsus käia.
Ma lähen ja teen taaskord midagi kasulikku ja siis vallutan taaskord trennisaali :):). Ilusat pühapäeva !


Rääkides elevantidest, siis...

No comments:

Post a Comment