Tuesday, October 26, 2010

Päikesekiir paitab käsi

Nonii. Nagu eelnevast blogist juba teada saab, oleme me raamatukogus. Maria läks hetkel kultuurimajja ja kohe tuli päike välja - ma ei ole veel kindel, kas neil kahel asjal on seos või ei. Leidsin loogilise vastuse ühele küsimusele. Miks Marial niikaua aega läheb? - ta õppis eile õenduse toimingutes käsi pesema ja kuivatama, seega raiskab ta hetkel paberit meeletutes kogustes.
    Avastasin just, et mu klaviatuuri A täht on ära kulunud!
Maria on täpselt nii armas, et peegeldab enda käekellaga mulle päikest silma , tänks musi(K)

12.30 hakkab meil psühholoogia - see on lihtsalt niiii rõõmustav uudis, et hüppa või lakke? .. ma ei tea, päris lakke vist mitte siiski.


!!Mõtlesime just ideaalse plaani välja, kuidas Maria sarvedel pervot ehk trolli-kummitust häirida. Võtsime plaaniks, et mina lähen seisan antud meesisiku kõrvale ja Maria tuleb teisest trolli otsast rõõmsal näol avasüli meie poole - mees arvab, et Maria tuleb ja kallistab teda, kuid tegelikult seisan seal mina, Maria kihlatu ja lausun : "Hey, baby.. wanna go for a ride?" Ok.. tegelt siiski kallistan ja ütlen : "Tsauuu musii" või siis.. mingi kolmas variant.


Ja maria laulab - "tati tati tati.."  .. ei oskagi midagi siia lisada.

Ok.. nüüd ta just teavitas, et ta on lahe ja ta teab seda - sinna lisandusid paar viisijuppi ja lõpuks vägaa.. kahtlased hääled :/ ( mul hakkab varsti häbi istuda siin rmtkogus temaga:D)









Ja lõpetuseks edastaksin Maria palve : "Kirjuta mulle, palun. Maria.Vinogradova@ymail.com"


:)


 

No comments:

Post a Comment