Wednesday, October 27, 2010

Keset väina

Istun rõõmsalt praamis ja sõidan veeeel rõõmsamalt kodu poole:) Mistõttu valisin ka sinise värvi - mereteemaline you know..
Tänased 2 tundi bussisõitu Virtsu olid äärmiselt meeldivad - lahendasin 8 ristsõna ära ja paar loogika ülesannet, aeg lausa lendas. Sadamas avastasin ma midagi enneolematut - mu vana ja ustav mp3 otsustas 981274859730 jupiks laguneda aga.. MA SAIN SELLE KOKKU! ja kuulan pärast, teel Kuivastust Kuressaare, edasi.

Praam on nagu alati rahvusvaheline - eestlased, soomlased, venelased..  Muidugi ei puudu ka iga lennureisi ja laevareisi kindel komponent - NUTTEV IMIK! (that's why istusin ma lastenurgast teisele poole praami)

Naljaks juhtumine oli tänaseks juba ka ära, kus Laura enda MEGARASKE ja suure kotiga bussijaamas ringi siuras ja pärast ei tundnud pool tundi oma kätt - samuti ei leidnud ma praamipeal wc'd üles.. KUIDAS??

Kuna ma olen seljaga sõidusuunas, ei ole mul õrnemat aimu ka kui kaugel ma olla võiks aga kuna suuremat rahvasterändamist veel pole, siis ilmselt on veel veidike aega.

Aga ma lõpetan hetkel enda blogi.
Saadan tervitused sulle, kallis Maria!  -- varsti sõidame koooos praamiga!

1 comment: