Monday, October 25, 2010

Salvete!

Kell on salaja juba 10 tiksunud - juba ligi 5 tundi on Laura ja Maria lahus olnud. Okei, valetan - msnis me juba rääkisime aga seda erivajadusel.Me kontrollisime ladina keele kodust tööd!
Maria, ma palun andeks. Päriselt. Siiamaani ei ole ma suutnud end kätte võtta ja sulle järjehoidjat teha aga ma luban, et ma kodus teen - seal saan ära ka kiletada selle ilusti, kui peaks juhtuma, et mõne pisara poetad ja on oht, et minu raske handwork saab kannatada.
Mina joon jälle enda lemmikut aura maasikajooki ja Maria.. kohe selgub ..

Laura says:
*mis teeeeed
Maria, says:
*peksan pihku
*sa?
Laura says:
*kuule ausalt öeldes joonistan
Maria, says:
*pidid midagi naljakat ütlema ju :(
*teeme uuesti
*paneme aknad kinni
*ja küsi uuesti

Ja isegi sellisest pisiasjast suudame me endale mõneks minutiks uue tegevuse leida!:D



Mainida tuleks ära tänase enese teostamise pikk kulg - Laura ja Maria lahkusid enne, kui esimene loeng jõudis lõppeda. Põhjus oli lihtne - stepslit polnud ja arvutite akud ei pidanud enam suurele pingele vastu. Kaks imeilusat ja endast lugupidavat noort neiut tõusid ning lahkusid kiirel kuid viisakal sammul klassist ( tuleb lisada, et me polnud esimesed ja päris kindlasti mitte ka viimased ).

Mina joonistan nüüd rõõmsalt edasi ja naudin head muusikat. (K) tsau Maria!

Vale! ( ladina keeles )


 

No comments:

Post a Comment