Sunday, October 24, 2010

Üks meeldiv pühapäev

Tere õhtust ! Täna sai trennis käidud ja isegi sai uuele trennisaalile pilgu peale heita. Trennisaal on üle prahi lihtsalt, nii ilus ja nii suur ja niii mõnnnnnaaaaa. Pärast trenni avastasin, et mu püksid ei lähe mulle enam jalga, aga ma ei lasknud pead norgu ja tirisin vaevu oma teksad jalga ja läksin poodi. Tänase õhtu veedan ma coca-cola ja domino küpsiste seltsis. Laura, ma nüüd loodan, et oled kadedusest roheline :). Täna sain uudise teada, et ega minu rahulikud nädalavahetused ei hakka nii pea pihta, novembri esimene nädal ka juba reserveeritud ning Laura kahjuks mitte Sinuga. Ilmselgelt minu ainuke vaba nädalavahetus läheb Laurale ja Saaremaale ja meie supperpupper ideele. 
Täna panin end proovile. Telefoni aku sai tühjaks ja mina kui üks laisemaid inimesi maailmas ei suvatsenudki seda laadima panna ning olin terve päeva telefonivaba. Siiani on telefon väljas... Laura ei saanudki mulle armastussõnumeid saata :(. 
Hetkeseisuga on elu täitsa lill, vihm on ka järele jäänud ja väljas on nii romantiliselt pime ja Maria on õnnelik. Seega ma lähen teen endale ühe sooja tee ja ronin teki alla filmi vaatama. Teile aga jõudu uueks nädalaks !!:)


ning ei.... ma pole lihtsameelne libu !! (hinthinthint !!!)

No comments:

Post a Comment