Tuesday, October 26, 2010

Per se

Esimese ja teise loengu vahel on kahe tunnine paus. Ilm on leebelt öeldes k o h u t a v !! Jalutama ei saa minna, poodi ei saa minna, kuhugi minna ei saa. Tegime Lauraga tähtsad näod pähe ja tulime raamatukokku, sest siin on stepslid (whooopwhoop !!). Vahepeal käisime söömas - rummikook ! Tegelikult on tänane teema pühendatud teisele inimesele...

KALLIS ONUKE !!


Kulla mees, sina, kes sõidad number 3 trolliga iga tööpäev kell 7.43, jäta mind rahule või tee asi ära. Kui sul on tugev soov mind vägistada, ära tappa, naiseks paluda või midaiganes, siis tee seda kohe. Ma ei viitsi Sinuga mängida kassi-koera mängu. Mul on tõesti imelik juba kui sa kogu aeg suudad siseneda samast uksest mis ma, istuda mu läheduses, jõllitada mind, tulla vihma kätte et vaadata kas ma ikka olen peatuses, kuulata pealt mu kõnesid ja veel naerda nende üle, põlvega minna mu jala vastu isegi siis kui ma olen end tooli alla peitnud, jälitada mind ja kõik muu õudne. Päris tore, et Sa suudad iga mu hommiku teha võimalikult õudsaks oma olemusega. Ma saan aru, et kõik inimesed ei saagi olla tiptop välimusega, aga sa pole isegi selle lähedal, seega palun tee kõik mis sul teha on, ütle kõik mis sul öelda on ja jäta mind ükskord rahule. Selline terroriseerimine on kahjulik mu hingele ja vaimule. Tänan sind !!


Maria.
















Per se - läbi enda, iseeneslikult.

 

No comments:

Post a Comment