Monday, October 25, 2010

Koolikemoolike

Laura tegi täna minu jaoks juuksed lahti, avv... ja mina tema jaoks ! Meie armastus teineteise vastu. Oleme hetkel koolis, mina usinalt õpin ja Laura kammib mu kõrval juukseid ja itsitab :). Minu isiklik rapuntsel. Laura: "jah, kammin terve tund juukseid, midagi muud ei teegi." Printsid tulge tulge meie kooli juurde, istume neljandal korrusel, Laura viskab teile oma kiharad aknast välja ja saate üles ronida nagu tõelised mehed !! Me oleme mõlemad magamata, kella 2 ajal saime silmad kinni. (Muide, täna oli troll nr 3 peal jälle see haige pervert). Laura maalib mu kõrval, kujutab ette et on kunstnik. Meie ühine kursaõde Kaisa mängib oma Samsungiga. Õppejõud on kadunud ja terve ruum sumiseb, buuu....

Mõned pildikesed...
Laura koolis

Kursaõed.
 Nagu näha, siis Dell on üsna populaarne, Laural on ka Dell ja 2 rida eespool on ka Dell. Me ootame väga vahetundi, et lisada siia endast üks erootiline fotoseeria. Me peame kohe särama oma teadmistega, Laura särab (loeb ette), tema 20 sekundit kuulsust. Hetkel on liiga vara ja mõte on täitsa kinni, viimases loengus hiilgame oma mõtetega ja erootiliste piltidega.

No comments:

Post a Comment