Wednesday, October 27, 2010

"Kui tahad midagi teha, siis ära päri, missugused on tagajärjed. Muidu ei tee sa seda kunagi." (Remarque). 

Niisiis, täna oli minul ja Laural au kanda silti "patuoinad" anatoomia loengus. Igaasja kallal nokiti ja lõpuks me naersime iseenda üle. Tore on sõita tunnike kooli, et olla seal poolteist tundi ja siis sõita tunnike tagasi, lisaks see vahepealne kõndimise ja bussiootamise osa. Käisin täna taas zumbatamas, ZUMBA - JOIN THE PARTY!!. Kõik, kes pole kunagi seda proovinud, kindlasti proovige, lihtsalt nii energiline ja tore. Siiani ei tea kedagi, kellele zumba ei meeldiks. Järgmise trennini on aega umbes tund ja 45 minutit ja hetkel söön küpsisekooki. Õues oli täna nii ilus ilm, käisin jalutasin natuke ja nautisin ilma.... Kahjuks pildistada ei jõudnud, või pigem ei viitsinud, keskendusin heale meeleolule ja vaikusele. 
Täna nokkisime emaga tapeeti maha, pool tehtud, asi edeneb üsna kiirelt. Lisaks jõudsin ma selgusele, miks mulle meeldib remonti teha, ma olen vist mees naise kehas. On see üldse võimalik? Minu puhul on !!
Mul on oma kursavenna Heiko ees nii piinlik. Nimelt tõi ta mulle megapalju filme vaatamiseks ja ma olen jõudnud vaadata ainult ühe neist, tekib küsimus kui väga ma neid filme tahtsin? Väga. Aga kui hea sõber ma siis olen? Mitte just kõige parem. Ma annan endast parima ja vaatan need selle nädala jooksul ära.
Eile öösel ei olnud mul jälle und ning ilmselgelt tulid mu head ideed pähe. Hakkasin täna nende teostamisega pihta. Kuidas oleks blondi peaga ja juuste pikendustega? Ega ei olekski, sest neid ei tulegi. 
Tänane kummituslaul oleks Eminem - Not Afraid. Jah, see on hea lugu ning jah ma vahel kuulan Eminemi, sest ta muusika on kuidagi saanud väga lähedaseks mulle. 
Laura, ma igatsen sind ka ja homme ka ei näe sind, tähendab 4 päeva ei näe sind. Ohohohhh, ürita oma memmelt arvut rotti lasta, siis saab jälle webcam showd teha ! Kisskiss..

Mu käed haisevad kloori järele (käis bassus ujumas ja mullivannis lebotamas oma endiste töökaaslastega :)), kuid siiski naeratab kõigile ja läheb kohe varsti jälle trenni, seni aga kõike head.
Byebye!

No comments:

Post a Comment