Sunday, October 24, 2010

Õues on märg ehk pühapäev

Mmm , käisin head ja paremat vesipiipu tegemas. Oli ikka hea küll vahelduseks vihmasele ja hallile päevale.In your face, Maria - vähemasti ma ei söö küpsist ja hoian kaalu. Selle asemel rikun enda kopse!:D
 Tahaksin ära mainida, et ma juba tean ette, et ma ei suuda ärgata homme , et poole üheksaks kooli tulla - aga ma teen seda Meie nimel, Maria..Meie. Et meie armas blogi täituks südamlike tekstide ja veel ilusamate piltidega.
Praegu ma vaatan kanal 2 pealt tantse tähtedega ja mõtlen, et .. Maria, miks me sinna läinud pole? Zumba ja aeroobika kooslus oleks kütkestav - juba ainuüksi sellepärast, et meie seda esitame. Tekib vast küsimus, et kumb meist "täht" oleks - me võiksime olla lihtsad meelelahutajad, südant soojendav vahepala :)

Võtan lonksu oma lemmikjooki (Aura Active Vitamin maasika-õuna mahlajook ) mmmmm.. ja panen blogspoti tänaseks kinni :)

 

No comments:

Post a Comment