Thursday, October 28, 2010

Barba non facit .

Habe ei tee filosoofiks.

Tänane päev oli leebelt öeldes perse kukkunud. Vahel ma hakkan mõtlema kes on tõeline sõber? Neid nagu polekski tegelikult olemas. Teineteise ees me kanname alati mingit maski. Elin Kink: "tead inimestel on üldse kombeks teiste ees igasuguseid suhteid suuremateks puhuda." Nii ta ongi... Oma sõbra jaoks leitakse ikka ja jälle lolle vabandusi nagu "ma ei viitsi" või "ma ei näe hea välja" või hoopiski "mul on kiire". Võtab lihtsalt sõnatuks, viimase kohta aga ütleks üht - meil kõigil on kiire. Ilmselgelt 24h päevas on liiga vähe selleks, et loovutada sellest 2 minutit oma sõpradele. Üsna nigel on see seis ja meele teeb ka kurvaks.
Peale selle, et meele tegi kurvaks selline sõprade suhtumine, hakkasin ma nägema hallutsinatsioone. Hallutsinatsioon ehk ebataju on häire tajumises. Hallutsinatsiooni korral esineb tajuelamus ilma reaalsestiimulita. Nimelt, ma olen suht kindel, et nägin täna hommikul koolis kursavenda, kes eelmine päev mainis, et ei tule kooli. Arvasin, et jäi nüüd vahele mulle, aga õhtul tuli välja, et teda siiski polnud koolis. Ma ausalt ka nägin teda, see pidi tema olema.
Täna suutsin veel mõnusalt pange panna. Nimelt on mul telefonis 2 Laurat. Helistan ühele neist ja hakkan tõsiselt rääkima ja ootan juba vastust ja vastu kuulen ainult naeru....tõntõntõn, tegemist oli vale Lauraga ! Helistasin oma naisele hoopiski. Käin pea laiali otsas ja üritan veel tegemisi korralikult teha, oh mind saamatukest.
Täna trenni ei jõudnudki, lihased karjuvad puhkuse järele. Annan neile, enesepiinamine väga ei istu mulle. Lisaks on väike peavalu, isegi ei nimetaks seda valuks vaid lihtsalt selline raske ja tuim olek. Isa on mul ka nii lahke ja tuletab seda olekut mulle meeldi iga oma löögiga mis ta vastu seina teises toas teeb. Love you too, dad ! :) 
Laura, ma igatsen sind, sellepärast helistasingi "kogemata" sulle (laugh). Ilmselgelt sinuta on need koolipäevad nii nigelad, isegi ilm on kole, sest sind pole. Koolis on igav ja ma olen siis tuim ja unine, sest kedagi pole kelle jaoks särada. Lisaks, ei saanud kellelegi hommikul nutta, et see pervert oli jälle minuga trollis ja veel kõndis mu selja taha ja mul jooksid päkapikud mööda selga. Ei saanud sinuga läbi msni rääkida nii et istud mu kõrval. Ei saanud kellegagi kappi minna. Igatahes, sinuta on kõik teistmoodi ja sa ei tohi enam mitte kunagi mind niimoodi üksi jätta. 

Feci, guod potui, faciant meliora potentes - tegin, mis suutsin, tehke paremini, kes suudavad.

Au revoir !


Iseloomustab kõige paremini tänast päeva !

No comments:

Post a Comment