Thursday, December 2, 2010

Tuuut tuuuuut

Vahepeal on koolis olnud palju tegemist ja tegelikult ka järgmine nädal on natuke crazy ja siis läheb peoks. Peale selle, et meie kooli kappi kaunistavad lumehelbed ja päkapikk ei oskagi kohe enam midagi tarka kirjutada. Aaaa.. suutsin jälle kukkuda ja üsna õnnetult, põlv on nüüd haige, mis tähendab, et kuu aega olen jälle eraldatud trennisaalist. Ilmselgelt mul istub must kass õlal, mis seal ikka. 2 päeva olen toitunud mandariinidest ja šokolaadist, elu on lill. Homme lähen lõpuks kuusetraditsiooni hoidma ja lähen teen mõne klõpsu selle rohelise kauni puu juures ehk veab ja näen jõuluvana ka. Vahepeal sai koolis joonistatud, joonistasime pere pildi. Tegelikult olen ma üsna väsinud kuna kell on 11.31 ja ma ärkasin kell 9.00, seega minu poolt on kõik. Have a nice day !


PS ! Tervitaks Laurat, kes on Saaremaal ja tervitaks jõuluvana Lapimaal, TERE TEILE !!

Pere vol 2

pere vol 1
Minu jõuluvana !:)
 

No comments:

Post a Comment