Sunday, December 5, 2010

...

Kuna kool võtab viimasel ajal meeletult palju aega, siis selle põhjusel ei ole ka siia midagi erilist kirjutatud. Jäänud on viimased rasked sammud astuda kooliteel ja siis hakkab vaheaeg ja puhkus mõneks ajaks. Selle puhkuse ajal oleks ka mõistlik teha eesti keele arutlus ära, õppida anatoomia luid, veel sajaks muuks arvestuseks, nautida vaheaega, käia mõnel peol ja süüa kõike head ja paremat. Trenni ei saa nüüd jälle teha, teine kuu veereb. Nutan silmad peast ja kogun kaalu nagu talvel kombeks on. Tegelikult peaksin ma mikrobioloogiat hetkel õppima, aga nagu näha, siis asi ei liigu. Sain vahepeal uue sõbranna - Katre. Käisime temaga vanalinna peal jalutamas ja vesipiipu tegemas. Oli väga tore ja mu kõhutunne ütleb, et meil tuleb veel selliseid päevi/õhtuid. 
Täna on teine advent, seega sööge mandakaid ja šokolaadi ja nautige seda kaunist lumist päeva. Väljas on lihtsalt suurepärane ilm, mida kohe peaks nautima, aga paraku uputan mina end mikrobioloogia õpingutesse, või noh, see on plaan !
Mainiks ära Elini. 
Elin says: MARIA :D:D:D
Elin says: uskumatu, et ma kunagi seda sulle öelda saan:D
Elin says: aga
Elin says:  ÜLIRAHUL on üks sõna :D:D:D


See tõestab seda, et ma olen ka inimene ja ma ka eksin, aga vähemalt sai Elin rõõmu tunda. Tavaliselt parandan mina ikka teda :).
Mikrobioloogia vaatab mulle armsalt otsa ja tahab, et ma teda uuriks ja puuriks, seega tsaukapauka..



Tegime jõuluvana maja juures kuusepuust pilti. ILUSAT TEIST ADVENTI !

No comments:

Post a Comment